اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

بحران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر+عکس

  • کد خبر: ۱۶۴۸۳۴
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
بحران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر+عکس
ورزشگاه شهید وطنی شهر قائمشهر همچنان با مشکلات بزرگ سخت افزاری مواجه است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آخرین بازی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد. ورزشگاهی که هرگز امکانات سخت افزاری مناسبی برای برگزاری این بازی مهم را در خود ندارد.

مشاهدات خبرنگاران و عکاسان حاضر در این ورزشگاه به هنگام برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی نشان می‌دهد که این ورزشگاه با اینکه زمین چمن نسبتا مناسبی دارد، اما از لحاظ سخت افزاری با نقص‌های بزرگی مواجه است.

برای مثال جایگاهی که برای خبرنگاران اختصاص داده شده بود فاقد امکانات اولیه بود و مشکلات بزرگی را برای خبرنگاران اعزامی سراسر ایران به این ورزشگاه ایجاد کرد.

ازدحادم بیش از حد افراد متفرقه در این جایگاه در جریان بازی کار اطلاع رسانی را برای اصحاب رسانه ناممکن و دشوار کرده بود و این موضوع باعث تکدر خاطر بسیاری از خبرنگاران اعزامی شد.

حتی بسیاری از خبرنگاران به دلیل ناهماهنگی‌های ایجاد شده، نتوانستند در جایگاه بنشینند و ساعت‌ها سرپا بازی را از نقاط دیگر ورزشگاه تماشا کردند.

حتی برای لحظاتی روشن کردن فشفشه‌هایی که مشخص نبود چه طور وارد ورزشگاه شده کار را برای خبرنگاران حاضر در ورزشگاه که در چند قدمی و درجایگاه مخصوص به خود نشسته بودند مختل کرد که مسئولان برگزاری این رقابت بدون توجه به این مشکلات از کنار آن عبور کردند.

بدون شک اگر این ورزشگاه به حال خود رها شود در آینده نمی‌توان شاهد برگزار‌ی امن بازی‌های مهم لیگ برتر در این ورزشگاه باشیم و این مشکلات عمیق‌تر هم خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->